Zezwolenie na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu

Wymagane dokumenty:

- Kopia aktualnej mapy zasadniczej lub sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 lub 1:1000, obejmującej zakres przedmiotowej nieruchomości w nawiązaniu do drogi, z zaznaczonym proponowanym miejscem lokalizacji zjazdu i widocznymi granicami nieruchomości której wniosek dotyczy.

- Kopia aktualnego dokumentu stwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości (np. wypis aktu notarialnego, odpis księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, wypis z rejestru gruntów); 

- Dokument stwierdzający udzielenie ewentualnego pełnomocnictwa (albo jego urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa dołącza się w przypadku reprezentowania przez pełnomocnika (w wysokości 17 zł).; 

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji o zezwoleniu na lokalizację zjazdu (w wysokości 82 zł).

Miejsce złożenia dokumentów:

Sekretariat 

Urząd Gminy Miłki

Podstawa prawna:

art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych