Zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej
Wymagane dokumenty:
- Kopia potwierdzenia wpłaty opłaty skarbowej od zaświadczenia w wysokości 17,00 zł na rachunek Urzędu Gminy Miłki: BS Ruciane Nida O/Miłki. nr 34 9364 0000 2005 0001 0118 0001, z dopiskiem „opłata za wydanie zaświadczenia”
- Pełnomocnictwo* osoby, w imieniu której wnioskodawca zwraca się o wydanie zaświadczenia (w przypadku reprezentowania przez pełnomocnika wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej**),
* pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza
lub pracownika Urzędu Gminy Miłki.
** zgodnie z art. 1 pkt 1 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.), należy uiścić opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17,00 zł na rachunek Urzędu Gminy Miłki: BS Ruciane Nida O/Miłki. nr 34 9364 0000 2005 0001 0118 0001, z dopiskiem „opłata za pełnomocnictwo dla ….”.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat
Urząd Gminy Miłki
Podstawa prawna:
art. 217 §2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.)