W związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2 Punkt Obsługi Klienta Mazurskiego Związku Międzygminego – Gospodarka Odpadami jest nieczynny. Wypełnione i podpisane deklaracje informujące o zmianie sposobu zbiórki odpadów należy:
- Umieszczać w urnie, która znajduje się w poczekalni Punktu Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00(Giżycko, ul. Pocztowa 2) lub:
- Składać drogą pocztową na adres: Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko lub:
- Przesyłać elektronicznie przez ePUAP (dotyczy osób posiadających podpis elektroniczny lub profil zaufany).
Druk i wzór wypełnionej deklaracji dostępny jest na stronie internetowej MZM-GO http://mzmgo.mazury.pl/gospodarka-odpadami/deklaracje/formularz-deklaracji-do-pobrania
W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców wydłużony został okres składania deklaracji. Osoby planujące zmianę sposobu zbiórki odpadów od 1 kwietnia br. mają wydłużony czas składania deklaracji do 15 kwietnia br.
Wszelkie informacje udzielane są telefonicznie: 87 428 43 42 lub mailowo: biuro@mzmgo.mazury.pl.