Wyższy poziom edukacji – rekrutacja

REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE

pt.: „Wyższy poziom edukacji w gminie Miłki”

nr projektu: FEWM.06.03-IZ.00-0036/24 

 

Projekt realizowany w ramach Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmińsko-Mazurskiego 2021-2027 w okresie od: 01.08.2024 do: 30.06.2026.

Regulamin zawiera:

I. Opis specyfiki projektu.

II. Profil Uczestnika Projektu.

III. Procedury i kryteria  rekrutacyjne.

IV. Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.

 I. Opis specyfiki projektu.

  1. Projekt jest realizowany w okresie od: 01.08.2024r. do: 30.06.2026r. na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr 06.03-IZ.00-0036/24
  2. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
  3. Projekt jest realizowany w trzech szkołach podstawowych:

– Szkoła Podstawowa w Zespół Placówek Oświatowych w Miłkach, ul. Szkolna 3; 11-513 Miłki

– Szkoła Podstawowa w Rydzewie, Rydzewo, ul. Mazurska 94, 11-513 Miłki

– Szkoła Podstawowa im. Świętego Franciszka z Asyżu w Staświnach, Staświny 27, 11-513 Miłki

  1. Celem głównym projektu jest podniesienie jakości edukacji w tym kompetencji kluczowych, umiejętności podstawowych i przekrojowych wśród 151 uczniów (82dz,69ch) w tym 87 uczniów z SPE (41dz,46ch), w tym 13 uczniów z niepełnosprawnością (13ch) z gminy Miłki poprzez realizację atrakcyjnych zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych z gminy Miłki, organizację szkoleń doskonalących i studiów podyplomowych dla 33 nauczycieli zatrudnionych w SP objętych projektem (30K,3M), oraz realizację warsztatów wspierających wychowanie, wspieranie dzieci dla 80 rodziców (51K,29M) w okresie od 01.08.2024 do 30.06.2026r.
  2. W ramach projektu założono:

– realizację zajęć m.in: specjalistycznych z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej,

dydaktyczno–wyrównawczych organizowanych dla uczniów mających trudności w nauce,

rozwijających uzdolnienia, zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne, zajęć terapeutycznych

– podnoszenie umiejętności kadry do potrzeb edukacji ogólnodostępnej pracy z uczniem o SPE

oraz w zakresie kompetencji w zapobieganiu dyskryminacji i przemocy rówieśniczej

– zaplanowano również kompleksowe dostosowanie i wyposażenie placówek w powiązaniu z

realizowanym wsparciem w ramach realizowanych zajęć projektowych.

– warsztaty dla rodziców/opiekunów prawnych uczniów w zakresie pomocy w wychowaniu uczniów z SPE oraz w zakresie kompetencji w zapobieganiu dyskryminacji.

  1. Projekt jest zgodny z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:

 – Osoby, które ze względu np. na niepełnosprawność mogą mieć problem z wypełnieniem i złożeniem dokumentacji rekrutacyjnej w formie papierowej są proszone o zgłoszenie tego faktu dyrektorowi szkoły lub wychowawcy ucznia. Osoby te będą miały możliwość złożenia dokumentacji przy wykorzystaniu usług dostępowych takich jak np. tłumacz języka migowego czy asystent osoby z niepełnosprawnością.

–  materiały szkoleniowe w formie dostępnej

–  biuro projektu/miejsce rekrutacji będzie dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Osoby niepełnosprawne wraz z formularzem rekrutacyjnym otrzymają do wypełnienia załącznik nr 1 – ANKIETĘ POTRZEB DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w celu poznania rzeczywistych potrzeb osób niepełnosprawnych oraz ułatwienie udziału we wsparciu oferowanym w ramach projektu

 

  1. W ramach projektu zaplanowano

A) Przeprowadzenie zajęć dla uczniów:

Szkoła Podstawowa w Zespół Placówek Oświatowych w Miłkach

Zajęcia wspierające rozwój uczniów w kształtowaniu kompetencji kluczowych, umiejętności podstawowych i przekrojowych:

  • zajęcia rozw. uzdoln. z j. angielskiego 1 gr x 60 godz. dla 5 uczn.(3dz,2ch)
  • zajęcia dyd.-wyr. z j. angielskiego 1 gr x 60 godz, dla 5 uczn. (3dz,2ch)
  • zajęcia informatyczne rozw. uzdoln. 1 gr x 60 godz. dla 6 uczn. (3dz,3ch)
  • zajęcia przyrodnicze met. eksperymentu 1 gr x 60 godz. dla 6 uczn. (3dz,3ch)
  • zajęcia rozw. uzdoln. z matematyki z elementami finansów i przedsiębiorczości 1 gr x 60 godz. dla 6
  • (3dz,3ch),
  • zajęcia dyd.-wyr. z matematyki 1 gr x 60 godz. dla 5 uczn. (2dz,3ch),
  • zajęcia ekologiczne 1 gr x 60 godz. dla 10 uczn. (5dz,5ch),
  • zajęcia z j. angielskiego 1 gr x 60 godz. dla 5 uczn. (2dz,3ch)

Kółka zainteresowań uczniów:

  • zajęcia wokalne – chór 1 gr x 60 godz. dla 15 uczn.(10dz,5ch),
  • zajęcia teatralne 1 gr x 60 godz. dla 10 uczn. (7dz,3ch),
  • zajęcia rozwijające kreatywność- zajęcia plastyczne 2 gr x 60 godz. dla 12 uczn.(6dz,6ch)
  • koło historyczne 1 gr x 60 godz. dla 6 uczn. (4dz,2ch),
  • zajęcia rozwijające kreatywność – koło geograficzne 1 gr x 60 godz. dla 6 uczn. (3dz,3ch),

Zajęcia w ramach edukacji włączającej:

  • zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne (zajęcia z psychologiem) 1 gr x 60 godz. dla 5 uczn.(1dz,4ch)
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 3 gr x 60 godz. dla 15 uczn. (9 dz,6ch),
  • zajęcia terapeutyczne – integracja sensoryczna 2 gr x 60 godz. dla 12 uczn.(6dz,6ch).

Zajęcia związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji:

  • zajęcia z zakresu przemocy rówieśniczej, w szczególności z radzenia sobie z cyberprzemocą warsztaty 3 gr x 2 godz. dla 65 uczn. (40dz,25ch),
  • Jesteśmy wyjątkowi ale równi – warsztaty 3 gr x 2 godz. dla 65 uczn.(40dz,25ch)

Szkoła Podstawowa w Rydzewie

Zajęcia wspierające rozwój uczniów w kształtowaniu kompetencji kluczowych, umiejętności podstawowych i przekrojowych:

  • zajęcia dyd.-wyr. z j. angielskiego 3 gr x 60 godz. dla 24 uczn. (13dz,11ch),
  • zajęcia dyd.-wyr. z j., polskiego 3 gr x 60 godz. dla 24 uczn.(13dz,11ch),
  • zajęcia dyd.-wyr. z matematyki z elementami finansów i przedsiębiorczości 3 gr x 60 godz. dla 24 uczn. (13dz,11ch),

Kółka zainteresowań uczniów:

  • koło plastyczne 1 gr x 60 godz. dla 18 uczn.(8dz,10ch)
  • edukacja regionalna 1 gr x 60 godz. dla 11 uczn.(5dz,6ch)
  • zajęcia rozwijające kreatywność-biologiczne 1 gr x 60 godz. dla 8 uczn.(4dz,4ch),

Zajęcia w ramach edukacji włączającej:

  • trening umiejętności społecznych (zajęcia z psychologiem) 3 gr x 60 godz. dla 24 uczn.(10dz,14ch)
  • zajęcia logopedyczne 1 gr x 60 godz. dla 3 uczn.(1dz,2ch)
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 3 gr x 60 godz. dla 13 uczn.(5dz,8ch)
  • zajęcia społeczno-wychowawcze, rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne 2 gr x 60 godz. dla 12 uczn.(5dz,7ch)

Zajęcia związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji:

  • Różnorodność daje MOC – 1 gr x 4 godz. dla 52 uczn. (26dz,26ch)
  • Komunikacja interpersonalna bez barier w dialogu 1 gr x 4 godz. dla 50 uczn. (25dz,25ch)
  • Hejting w sieci – stop mowie nienawiści Hejting w sieci – stop mowie nienawiści 1 gr x 4 godz. dla
  • 50 uczn. (25dz,25ch)
  • Zajęcia o tematyce antydyskryminacyjnej „O tolerancji” 2 gr x 4 godz. dla 52 uczn. (26dz,26ch)

Wsparcie poradni psychologiczno-pedagogicznych jako element współpracy ze szkołami w ramach programów rozwojowych:

  • Integracja – jak budować relacje z rówieśnikami, warsztaty 2 gr x 4 godz. dla 52 uczn.(26dz,26ch)

Realizację atrakcyjnych zajęć dla uczniów poza edukacją formalną, służących rozwojowi ich uzdolnień, pasji i zainteresowań:

  • „Bajkowe zajęcia”- bajkoterapia 1 gr x 8 godz. dla 13 uczn.(5dz,8ch)
  • Ekstremalna integracja – warsztaty w współpracy z Ośrodkiem Kultury w Miłkach – kl I,III – dla 13 uczn. (5dz,8ch) – 8 godz.
  • zajęcia ekstremalna integracja we współpracy z Ośrodkiem Kultury w Miłkach dla kl. 4-8 dla 39 uczn. (21dz,18ch) – 8 godz.

 

Szkoła Podstawowa im. Świętego Franciszka z Asyżu w Staświnach

Zajęcia wspierające rozwój uczniów w kształtowaniu kompetencji kluczowych, umiejętności podstawowych i przekrojowych:

  • zajęcia dyd.-wyr. z j. angielskiego 2 gr x 60 godz. dla 13 uczn. (8dz,5ch)
  • zajęcia dyd.-wyr. z matematyki z elementami finansów i przedsiębiorczości dla kl. IV 1 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (5dz,4ch)
  • zajęcia dyd.-wyr. z matematyki z elementami finansów i przedsiębiorczości dla kl. VI i VIII 2 gr x 60 godz. dla 13 uczn. (8dz,5ch)
  • zajęcia informatyczne z elementami robotyki 2 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)
  • zajęcia z kodowania i programowania 2 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)

Kółka zainteresowań uczniów:

  • terapia plastyką 2 gr x 60 godz. dla 16 uczn. (8dz,8ch)
  • zajęcia czytelnicze 1 gr x 60 godz. dla 6 uczn. (3dz,3ch)
  • zajęcia rekreacyjno-zdrowotne 2 gr x 60 godz. dla 16 uczn. (8dz,8ch)
  • koło historyczne 2 gr x 60 godz. dla 15 uczn. (10dz,5ch)
  • zajęcia rozwijające kreatywność – koło ekologiczne 1 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)

Zajęcia w ramach edukacji włączającej:

  • trening umiejętności społecznych 1 gr x 60 godz. dla 3 uczn. ( 3ch),
  • zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne 2 gr x 60 godz. dla 10 uczn.(5dz,5ch)
  • zajęcia społeczno-wychowawcze, rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne 1 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz.6ch)
  • terapia manualna 1 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)
  • zajęcia z matematyki dla uczniów mających trudności w uczeniu się z elementami finansów i przedsiębiorczości 2 gr x 60 godz. dla 15 uczn. (8dz,7ch)
  • zajęcia z j. polskiego dla uczn. mających trudności w uczeniu się – 2 gr x 60 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)

Zajęcia związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji:

  • zajęcia z zakresu przemocy rówieśniczej, w szczególności z radzenia sobie z cyberprzemocą. 2 gr x 10 godz. dla 25 uczn. (13dz,12ch)
  • Zajęcia o tematyce antydyskryminacyjnej „O tolerancji” 2 gr x 10 godz. dla 25 uczn. (13dz,12ch)
  • Różni ale równi. 1 gr x 4 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)

Atrakcyjne zajęcia dla uczniów poza edukacją formalną, służących rozwojowi ich uzdolnień, pasji i zainteresowań:

  • warsztaty czytelnicze we współpracy z Biblioteką w Miłkach dla klas 4-8: 2 gr x 20 godz. dla 25 uczn. (13dz,12ch)
  • warsztaty czytelnicze dla kl. 1-3 1 gr x 20 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)
  • ekstremalna integracja we współpracy z Ośrodkiem Kultury w Miłkach dla kl. 1-3 1 1gr x 10 godz. dla 9 uczn. (3dz,6ch)
  • ekstremalna integracja we współpracy z Ośrodkiem Kultury w Miłkach dla kl. 4-8 1 gr x 10 godz. dla 25 uczn. (13dz,12ch)

B) Przeprowadzenie szkoleń/studiów podyplomowych dla nauczycieli:

Szkoła Podstawowa w Zespół Placówek Oświatowych w Miłkach

  • Studia podyplomowe – integracja sensoryczna 3 semestry dla 1 n-la(1K)
  • Szkolenie Różni, ale równi (szkolenie z podstaw antydyskryminacyjnych) 1 gr x 4 godz. 18 n-li (15K,3M)
  • Stosowanie metod i form pracy z uczniami mających na celu diagnozę i identyfikację potencjalnych problemów rozwojowych uczniów 1 gr x 4 godz. 18 n-li (15K,3M)

Szkoła Podstawowa w Rydzewie

  • TUS I i II stopień rozszerzony 1 gr x 40 godz. dla 1 n-la (1K)
  • Warsztaty dla rady pedagogicznej – rozwijanie umiejętności podnoszenia kondycji fizycznej, psychicznej i emocjonalnej osób uczących się; 1 gr x 40 godz. dla 10 n-li (10K)
  • Szkolenie z doskonalenia znajomości i umiejętności posługiwania się nowoczesnymi metodami i technikami w pracy dydaktycznej, w tym z wykorzystaniem ICT i AI; 1 gr x 40 godz. dla 10 n-li (10K)
  • Studia podyplomowa – terapia pedagogiczna 3 semestry dla 1 n-la (1K)
  • Studia podyplomowe – integracja sensoryczna 3 semestry dla 1 n-la (1K)
  • Integracja – jak pomóc budować uczniom relacje rówieśnicze? 1 gr x 4 godz. dla 10 n-li (10K)
  • Szkolenie Różni, ale równi (szkolenie z postaw antydyskryminacyjnych) 1 gr x 4 godz. 10 n-li (10K)

Szkoła Podstawowa im. Świętego Franciszka z Asyżu w Staświnach

  • Trening umiejętności społecznych – kurs certyfikowany dla 3 n-li (3K)
  • Kurs Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 1 gr x 40 godz. dla 2 -li (2K)
  • Integracja sensoryczna z terapią ręki 3 semestry dla 1 n-la (1K)
  • Neuroterapia EEG BFD 1 gr x 2 godz. dla 5 n-li (5K)
  • Szkolenie Różni, ale równi (szkolenie z postaw antydyskryminacyjnych) 1 gr x 4 godz. dla 5 n-li (5K)

C) Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów prawnych uczniów:

Szkoła Podstawowa w Zespół Placówek Oświatowych w Miłkach

  • Zajęcia o tematyce antydyskryminacyjnej „O tolerancji” 1 gr x 4 godz. dla 20 rodziców/ opiekunów prawnych (18K,2M)
  • Szkoła dla rodziców Temat warsztatów Kompetencje wychowawcze 1 gr x 10 godz. dla 15 rodziców/opiekunów prawnych(8K,7M) – 20 godz.

Szkoła Podstawowa w Rydzewie

  • Integracja – jak pomóc dziecku budować relacje z rówieśnikami 1 gr x 4 godz. dla 50 rodziców (25K,25M)
  • Cyberprzemoc – bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w sieci 1 gr x 4 godz. dla 50 rodziców (25K,25M)
  • Zachowanie to tylko czubek góry lodowej 1 gr x 2 godz. dla 50 rodziców/opiekunów prawnych (25K, 25M)

Szkoła Podstawowa im. Świętego Franciszka z Asyżu w Staświnach

  • Zajęcia o tematyce antydyskryminacyjnej „O tolerancji” 2 gr x 2 godz. dla 10 rodziców.(8K,2M)
  • Warsztaty dla rodziców, Zrozumieć dziecko-zrozumieć siebie” 1 gr x 4 godz. dla 10 rodziców (8K,2M)

 II. Profil Uczestnika Projektu

Grupę docelową stanowią:

a) 151 uczniów (82dz,69ch), w tym 87 uczniów z SPE (41dz,46ch), w tym 13 uczniów z niepełnosprawnością (13ch), ze szkół podstawowych objętych projektem, w tym:

– 65 uczniów (40dz,25ch), w tym 32 uczniów z SPE (15dz,17ch), w tym 7 uczniów (7ch) z niepełnosprawnością ze Szkoły Podstawowej w Miłkach

– 52 uczniów (26dz,26ch), w tym 33 uczniów z SPE (17dz,16ch), w tym 3 uczniów (3ch) z niepełnosprawnością ze Szkoły Podstawowej w Rydzewie

– 34 uczniów (16dz,18ch), w tym 22 uczniów z SPE (9dz,12ch), w tym 3 uczniów (3ch)  z niepełnosprawnością ze Szkoły Podstawowej w Staświnach

b) 33 nauczycieli (30K,3M) zatrudnionych w szkołach podstawowych objętych projektem w tym:

– 18 nauczycieli (15K,3M) ze Szkoły Podstawowej w Miłkach

– 10  nauczycieli (10K) ze Szkoły Podstawowej w Rydzewie

– 5 nauczycieli (5K) ze Szkoły Podstawowej w Staświnach

c) 80 rodziców/opiekunów prawnych (51K,29M) uczniów w tym:

– 20 rodziców/opiekunów (18K,2M) uczniów ze Szkoły Podstawowej w Miłkach

– 50 rodziców/opiekunów (25K,25M) uczniów ze Szkoły Podstawowej w Rydzewie

– 10 rodziców/opiekunów (8K,2M) uczniów ze Szkoły Podstawowej w Staświnach

III. Procedury rekrutacyjne

1. Rekrutacja odbędzie się we wrześniu 2024 r. oraz uzupełniająca we wrześniu 2025r. Rekrutacja odbywać się będzie z uwzględnieniem zasady równych szans, w tym zasady równości płci.

2. Etapy rekrutacji:

  • spotkanie z uczniami i rodzicami w celu rozpowszechnienia informacji o projekcie na terenie placówki,
  • zgłoszenia się uczestnika do udziału w projekcie poprzez wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych,
  • zebranie komisji rekrutacyjnej w celu przeanalizowania dokumentów i zakwalifikowanie do projektu,
  • utworzenie listy uczestników zakwalifikowanych do udziału w projekcie i listy rezerwowej,
  • spotkanie dyrektora z rodzicem/ uczestnikiem w celu, podpisania umowy uczestnictwa i deklaracji.
  1. Zasady przyjmowania zgłoszeń:

    – komplet dokumentów rekrutacyjnych należy złożyć w Szkole, do której uczęszcza uczeń/ jest zatrudniony nauczyciel, w miejscu wyznaczonym przez dyrektora.

 

Na komplet dokumentów rekrutacyjnych składają się:

  • formularz zgłoszeniowy,
  • klauzula informacyjna,
  • regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie – z tym że regulaminu nie trzeba składać wraz z formularzem oraz klauzulą informacyjną, natomiast będzie on dostępny do wglądu i do obowiązkowego zapoznania się dla każdego kandydata w wersji papierowej na terenie placówki oraz w wersji elektronicznej na stronie www.gminamilki.pl

 

Dodatkowo po zakwalifikowaniu się do projektu, Uczestnik  projektu zobowiązany będzie  do podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz Umowy uczestnictwa nie później niż w pierwszym dniu otrzymania wsparcia.

  1. Zgłoszenia są akceptowane i przekazywane do oceny przez Komisje Rekrutacyjną na podstawie następujących kryteriów:

– złożenie kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych

złożenie ww. dokumentów do dnia 22.11.2024r.

  1. Złożenie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem kandydata do udziału w projekcie.
  2. Kwalifikacja uczestników przez Komisję rekrutacyjną do udziału w projekcie będzie prowadzona z uwzględnieniem następujących kryteriów:

KRYTERIA FORMALNE REKRUTACJI

a) w przypadku uczniów: uczeń uczęszcza do szkoły objętej projektem – na podstawie listy uczniów szkoły oraz zamieszkanie na terenie woj. na podstawie oświadczenia o zamieszkaniu na terenie woj. warmińsko-mazurskiego

b)w przypadku nauczycieli: zatrudnienie w szkole objętej projektem- na podst. umowy o pracę

c) w przypadku rodziców/opiekunów: uczęszczanie do danej SP objętej projektem ucznia nad którym sprawują opiekę prawną- na podstawie listy uczniów szkoły lub wykazu zawierającego dane uczniów/wychowanków i ich rodziców w dzienniku lekcyjnym/dzienniku zajęć w placówce.

KRYTERIA PUNKTOWANE:

Uczniowie:

a) uczeń z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w tym z niepełnosprawnością (3 pkt) – na podstawie orzeczeń/opinii wydanych przez specjalistów, poradnię psych.-pedag. lub na podstawie opinii wydanych na poziomie szkoły przez uprawnione osoby)

b) uczeń korzystający z pomocy społecznej (1 pkt) – na podstawie zaświadczenia z GOPS

Nauczyciele:

a) posiada niskie kompetencje w obszarze szkoleń, 3 pkt. – na podstawie dokumentów potwierdzających wykształcenie

b) nauczyciel ze stażem pracy poniżej 5 lat, 2 pkt. – na podstawie dokumentów potwierdzających staż pracy

Rodzice/opiekunowie prawni:

a) niepełnosprawność – na podstawie orzeczenia – 3pkt

b) sprawowanie opieki nad uczniem z SPE (uczeń z niepełnosprawnością, uczeń z SPE) – 2 pkt

c) niekorzystna sytuacja materialna – na podstawie zaświadczenie o korzystaniu z pomocy społecznej (GOPS) – 2 pkt

7. W przypadku większej liczby osób niż przewidziana w projekcie, Organizator utworzy listy rezerwowe uczestników;

   W przypadku rezygnacji osób zakwalifikowanych na ich miejsce wprowadzone zostaną osoby z listy rezerwowej.

W przypadku problemów z rekrut. zostanie przeprowadzony nabór uzupełniający, oraz dodatkowe spotkania n-la z rodzicami oraz uczniami. Dodatkowo zostanie przeprowadzona analiza braku chęci uczestnictwa w proj. zarówno uczniów i n-li, dzięki której zostaną zastosowane środki zaradcze.

  1. Osoby, które nie zakwalifikują się do udziału w projekcie oraz nie znajdą się na liście rezerwowej nie otrzymają osobnego zawiadomienia.

 IV. Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.

  1. Uczestnik projektu zobowiązany jest do:

  – regularnego,  punktualnego  aktywnego  udziału w zajęciach (w przypadku uczniów obowiązek spełnienia tego warunku   spoczywa  na  rodzicach /opiekunach  prawnych  dziecka)

  –   wypełniania  testów/ankiet  związanych  z  realizacją  projektu i monitorowaniem   jego  późniejszych rezultatów.

  1. Uczestnictwo w projekcie  nie  upoważnia  rodzica / opiekuna,   działającego  we  własnym  imieniu  lub w  imieniu  dziecka  biorącego  udział  w  projekcie,  do  czynności  kontrolnych  wobec Realizatora.
  2. Uczestnik, który został zakwalifikowany  do  udziału   w  projekcie  może  zrezygnować   z   udziału w projekcie  tylko w  wyniku ważnych  zdarzeń   losowych  dotyczących jego osoby  lub członka jego rodziny (np. choroba uczestnika).

W celu prawidłowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa należy złożyć pisemną rezygnację z miesięcznym okresem wypowiedzenia,  u dyrektora placówki.

  1. W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie, poza  udokumentowanymi  przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, uczestnik zobowiązany jest do pomocy w znalezieniu innej osoby na jego   miejsce.

Realizator zastrzega prawo do wnoszenia zmian w regulaminie.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.11.2024 r.

Regulamin projektu i rekrutacji

Klauzula Informacyjna dla Beneficjenta

Formularz zgłoszeniowy uczeń

Ankieta potrzeb osób niepełnosprawnych

Formularz zgłoszeniowy nauczyciel

Formularz zgłoszeniowy rodzic

Klauzula Informacyjna dla Uczestnika Projektu (2)

Dodaj do zakładek Link.