W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną od dnia 20 marca 2021 r. wprowadzono na terenie całego kraju nowe obostrzenia.
Na podstawie art. 21 § 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii: ” Do dnia 9 kwietnia 2021 r. wykonywanie zadań przez urząd administracji publicznej lub jednostkę organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom”.
Urząd Gminy w Miłkach informuje, iż od dnia 22 marca 2021 r. wstrzymuje przyjęcia interesantów.
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać telefonicznie, korespondencyjnie, pocztą internetową (e-mail) lub poprzez ePUAP. Przy wejściu do budynku urzędu umieszczona została skrzynka na korespondencję.
Dane kontaktowe:
stanowisko pracy |
nr telefonu |
adres e-mail |
Sekretariat Urzędu Gminy |
87 421 10 60 |
urzad@gminamilki.pl |
Wójt Gminy |
87 555 90 52 |
wojt@gminamilki.pl |
Zastępca Wójta Gminy |
87 555 90 54 |
b.zukowski@gminamilki.pl |
Skarbnik Gminy |
87 555 90 64 |
skarbnik@gminamilki.pl |
Sekretarz Gminy, Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich |
87 555 90 61 |
r.kuncer@gminamilki.pl |
Administrator Systemu Informatycznego |
87 555 90 51 |
informatyk@gminamilki.pl |
Współpraca z organizacjami pozarządowymi |
87 555 90 62 |
a.grajewska-sudyn@gminamilki.pl |
Ochrona Środowiska i zarządzanie mieniem |
87 555 90 60 |
b.kolodko@gminamilki.pl |
Gospodarka komunalna |
87 555 90 59 |
a.kosiba@gminamilki.pl |
Podatki, opłaty lokalne |
87 555 90 55 |
d.tytla@gminamilki.pl |
Obsługa Rady Gminy oraz Fundusz Sołecki |
87 555 90 63 |
radagminy@gminamilki.pl |
Kadry, działalność gospodarcza |
87 555 90 68 |
m.gujda@gminamilki.pl |
Gospodarka przestrzenna |
87 555 90 57 |
k.macina@gminamilki.pl |
Księgowość |
87 555 90 65 |
a.trynkiewicz@gminamilki.pl |
Inwestycje i rozwój gminy |
87 555 90 57 |
k.macina@gminamilki.pl |
Edukacja, kultura i sport |
87 555 90 69 |
r.sztemberg@gminamilki.pl |
Zgodnie z art. 21 § 4 w/w rozporządzenia do zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, zlicza się w szczególności sprawy z zakresu:
– rejestracji stanu cywilnego,
– ewidencji ludności i dowodów osobistych;
– pomocy społecznej;
– świadczenia usług komunalnych;
– budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
– ochrony środowiska.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
OBOWIĄZUJE BEZWZGLĘDNY NAKAZ NOSZENIA MASECZEK, DEZYNFEKCJI RĄK ORAZ ZACHOWANIA DYSTANSU.
Przepraszamy za utrudnienia związane z wprowadzonymi zmianami.
Wójt Gminy Miłki
/-/ Barbara Małgorzata Mazurczyk