Urząd Gminy Miłki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://gminamilki.pl
Data publikacji strony internetowej: 2018 -02 -05 . Data ostatniej dużej aktualizacji: –
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych.
- Dokumenty archiwalne nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, o które z nich Ci chodzi i jak powinniśmy je dostosować.
- „Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako „nadmierne obciążenie” opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.
- Część dokumentów pdf została opublikowana bez warstwy tekstowej, lub jako skany dokumentów
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2020-03-30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2021-03-21.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej. Zgłoś to mailowo – urzad@gminamilki.pl lub telefonicznie – 874211060
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Wojewódzkiego Urzędu Pracy . Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki
- Do budynku prowadzą 2 wejścia od ulicy Mazurskiej oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody. Przy schodach do wejścia A znajduje się domofon . Dla gości przeznaczone jest wejście A.
- Sekretariat znajduje się na pierwszym piętrze.
- W budynku nie ma windy. Brak wejścia do budynku dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
- Brak toalety dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami.
- Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- Brak dostępności polskiego języka migowego (PJM) online.
- Budynek nie posiada pochylni.
- Budynek nie posiada platform.
- Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.
Aplikacje mobilne
Brak.
Informacje dodatkowe
Brak tłumaczenia filmów na polski język migowy (PJM).
Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.