Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
Gmina Miłki składa zapytanie ofertowe w trybie zapytanie o cenę dla zamówień o wartości poniżej 130 tys.zł, zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Miłki nr 15/2021 z dnia 11.02.2021 roku na zadanie pn:
Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023
- Sposób realizacji usługi :
- Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia . Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaju sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W wypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżenie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany wykonawca.
- Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piaskiem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia.
- Należności za wykonane usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawianych przez wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczenie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
- Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaj sprzętu:
- ciągnik z pługiem dwustronnym – 0,8
- ciągnik z pługiem jednostronnym – 0,7
- samochód z pługiem- 1,0
- koparko – ładowarka 0,9
- równiarka- 1,0
- ładowarka, fadroma- 1,0
- nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3- 1,0
- Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy, do 15.04.2023r.
- Zamówienie będzie realizowane w częściach I-III. Szczegółowy podział na części w załączeniu.
- W ofercie prosimy o podanie proponowanej podstawowej ceny ofertowej za 1 m-g (brutto) odśnieżania, ceny 1t piasku do usuwania śliskości oraz podanie nr Obwodu odśnieżania (części zamówienia), który oferent zobowiązuje się odśnieżać. Oferty należy składać pisemnie, na druku ofertowym załączonym do niniejszego ogłoszenia, w zaklejonej kopercie oznaczonej w następujący sposób: „Oferta na Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023” oraz napisem „NIE OTWIERAĆ przed terminem otwarcia ofert”– z oznaczeniem nazwy i adresu wykonawcy (pieczątką firmową wykonawcy), tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
- Termin składania ofert: do 18.11.2022 godz. 10.00
- Termin i miejsce otwarcia ofert: 18.11.2022 godz. 10.15 w pokoju nr 112 Urząd Gminy w Miłkach, ul. Mazurska 2.
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Miłki, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki, Sekretariat pokój Nr 9.
Osoba do kontaktów: Andrzej Kosiba Tel. 87 421106
W załączeniu:
- Zał. nr 1 Szczegółowy podział na części
- Zał. Nr 2 Formularz ofertowy
- Zał. nr 3 Projekt umowy