Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo
na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa, proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy w Miłkach, w terminie do 30.06.2023 r. do godz. 9:00
Forma zatrudnienia:
- Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia lipiec 2023 r.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat;
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 KP.
W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
Wymaganie niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Prawo jazdy kategorii B;
- Umiejętność obsługi komputera.
Zakres zadań wymaganych na stanowisku:
- Planowanie i ustalania kosztów budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych
- Prowadzenie spraw zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych;
- Prowadzenie spraw związanych z właściwym oznakowaniem dróg oraz utrzymaniem
w należytym stanie znaków drogowych; - Zarządzenie siecią dróg gminnych;
- Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego, drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia;
- Organizowanie i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych;
- Przyjmowanie wniosków dotyczących lokalizacji w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową, naliczanie, egzekwowanie i rozliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz za umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, wydawanie zezwoleń;
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych;
- Prowadzenie i nadzór bieżącego utrzymania, remontów i eksploatacji dróg, ulic, placów gminnych , itp.
- Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zamykaniem i obsługą cmentarzy komunalnych oraz wojennych;
- Nadzór nad pracownikami gospodarczymi;
- Zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw;
- Energia elektryczna, usługi dystrybucyjne mienia gminnego;
- Nadzór nad remontami budynków stanowiących mienie gminne.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych, (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 530).
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.
Miłki, 20.06.2023 r.