ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Miłki, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na: ”Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025”.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.). Zamówienie udzielane w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Miłki nr 15/2021 z dnia 11.02.2021 roku.
Dane Zamawiającego:
GMINA MIŁKI,
Mazurska 2, 11 – 513 Miłki
tel.: (87) 4211060
strona internetowa: http://gminamilki.pl/
NIP: 845 195 37 46 REGON: 790671260
email: urzad@gminamilki.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na każde zlecenie upoważnionego pracownika.
Sposób realizacji usługi.
- Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zlecenia. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaj sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca.
- Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piachem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zlecenia.
- Należności za wykonanie usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczanie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
- Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaju sprzętu.
- Ciągnik z pługiem dwustronnym – 0,8;
- Cięgnik z pługiem jednostronnym – 0,7;
- Samochód z pługiem – 1,0;
- Ciągnik z pługiem i piaskarką – 1,0;
- Ciągnik z piaskarką – 0,8;
- Równiarka – 1,0;
- Ładowarka, fadroma – 1,0;
- Nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 – 1,0;
5. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15.04.2025 r.
6. Zamówienie będzie realizowane w części I. Szczegółowy podział na części w załączeniu.
Oferta powinna zawierać.
- Cenę podstawową za 1 motogodzinę (brutto) odśnieżania.
- Cenę za 1t piasku (brutto) do usuwania śliskości.
Kryteria oceny ofert.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania 70%- 70 pkt. – oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta;
- Kryterium cena za 1 tonę piasku 30%- 30 pkt. – oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta.
2. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania:
Cn
P = ————— x 70 ( waga kryterium)
Co
gdzie :
P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium „cena”
Cn- wartość oferty o najniższej cenie
Co – wartość oferty ocenianej
- Kryterium cena za 1 tonę piasku do usuwania śliskości:
Cn
P = ————— x 30 ( waga kryterium)
Co
gdzie :
P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium „cena”
Cn- wartość oferty o najniższej cenie
Co – wartość oferty ocenianej
- Opis sposobu obliczenia ceny:
Cenę oferty należy podać w wartości brutto. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną za 1 motogodzinę i 1 tonę piasku. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszy zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). Cena za zimowe utrzymanie jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowane wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem umowy.
- Miejsce i termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie trwania umowy.
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy – w dniu podpisania umowy.
Termin zakończenia umowy – 15.04.2025 r.
- Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Zimowe utrzymanie dróg.”
- Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 10:00. Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego Urząd Gminy w miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.
- Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
- Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
Adam Szymański- tel. 874211060 wew. 59, pok. nr 112 w godz. od 7:00 do 15:00.
- Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
- Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca spełnia warunki formalne,
- Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium określone w pkt. 5 niniejszego zapytania ofertowego.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Informacja ta zostanie również wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki:
Zapytanie ofertowe Odśnieżanie dróg gminnych Załącznik nr 4 wzor_umowy Załącznik nr 3 Obwody odśnieżania
Zapytanie ofertowe Odśnieżanie dróg gminnych