• Znajdujesz się tutaj:

Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Miłki – Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Miłki, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na: ”Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025”.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.). Zamówienie udzielane w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Miłki nr 15/2021 z dnia 11.02.2021 roku.

Dane Zamawiającego:

GMINA MIŁKI,

Mazurska 2, 11 – 513 Miłki

tel.: (87) 4211060

strona internetowa: http://gminamilki.pl/

NIP: 845 195 37 46 REGON: 790671260  

email: urzad@gminamilki.pl

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na każde zlecenie upoważnionego pracownika.

 

Sposób realizacji usługi.

  1. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zlecenia. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaj sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca.
  2. Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piachem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zlecenia.
  3. Należności za wykonanie usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczanie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
  4. Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaju sprzętu.
  • Ciągnik z pługiem dwustronnym – 0,8;
  • Cięgnik z pługiem jednostronnym – 0,7;
  • Samochód z pługiem – 1,0;
  • Ciągnik z pługiem i piaskarką – 1,0;
  • Ciągnik z piaskarką – 0,8;
  • Równiarka – 1,0;
  • Ładowarka, fadroma – 1,0;
  • Nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 – 1,0;

5. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15.04.2025 r.

6. Zamówienie będzie realizowane w części I. Szczegółowy podział na części w załączeniu.

Oferta powinna zawierać.

  1. Cenę podstawową za 1 motogodzinę (brutto) odśnieżania.
  2. Cenę za 1t piasku (brutto) do usuwania śliskości.

Kryteria oceny ofert.

1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

  • Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania 70%- 70 pkt. – oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta;
  • Kryterium cena za 1 tonę piasku 30%- 30 pkt. – oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta.

2. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania:

                                                Cn

P = ————— x 70 ( waga kryterium)

                                               Co

gdzie :

P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium „cena”

Cn- wartość oferty o najniższej cenie

Co – wartość oferty ocenianej

  • Kryterium cena za 1 tonę piasku do usuwania śliskości:

                                                  Cn

P = ————— x 30 ( waga kryterium)

                                                  Co

gdzie :

P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium „cena”

Cn- wartość oferty o najniższej cenie

Co – wartość oferty ocenianej

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny:

Cenę oferty należy podać w wartości brutto. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną za 1 motogodzinę i 1 tonę piasku. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszy zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). Cena za zimowe utrzymanie  jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowane wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem umowy.

 

  1. Miejsce i termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą:

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie trwania umowy.

Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy – w dniu podpisania umowy.

Termin zakończenia umowy – 15.04.2025 r.

 

  1. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Zimowe utrzymanie dróg.”

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty:

Oferty należy składać w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godz. 10:00. Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego Urząd Gminy w miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.

 

  1. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.

  1. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

Adam Szymański- tel. 874211060 wew. 59, pok. nr 112 w godz. od 7:00 do 15:00.

  1. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:

  • Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
  • Wykonawca spełnia warunki formalne,
  • Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium określone w pkt. 5 niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej umowy:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Informacja ta zostanie również wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe Odśnieżanie dróg gminnych Załącznik nr 4 wzor_umowy Załącznik nr 3 Obwody odśnieżania

Załącznik nr 1 i 2

Załącznik nr 4 wzor_umowy

Zapytanie ofertowe Odśnieżanie dróg gminnych

 

Dodaj do zakładek Link.