Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
Wójt Gminy Miłki, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na: ”Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025”.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.). Zamówienie udzielane w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Miłki nr 15/2021 z dnia 11.02.2021 roku.
Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025
Sposób realizacji usługi :
- Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaj sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca.
- Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piachem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia.
- Należności za wykonanie usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczanie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
- Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaju sprzętu.
- Ciągnik z pługiem dwustronnym – 0,8;
- Cięgnik z pługiem jednostronnym – 0,7;
- Samochód z pługiem – 1,0;
- Ciągnik z pługiem i piaskarką – 1,0;
- Ciągnik z piaskarką – 0,8;
- Równiarka – 1,0;
- Ładowarka, fadroma – 1,0;
- Nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 – 1,0;
- Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15.04.2025 r.
- Zamówienie będzie realizowane w częściach I-III. Szczegółowy podział na części w załączeniu.
W ofercie prosimy o podanie proponowanej podstawowej ceny ofertowej za 1 m-g (brutto) odśnieżania, ceny 1t piasku do usuwania śliskości oraz podanie nr Obwodu odśnieżania (części zamówienia), który oferent zobowiązuje się odśnieżać. Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Zimowe utrzymanie dróg.”
Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godz. 10:00. Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego Urząd Gminy w miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
Adam Szymański- tel. 874211060 wew. 59, pok. nr 112 w godz. od 7:00 do 15:00.
Załączniki:
- Wzór oferty.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Szczegółowy podział na części.
- Projekt umowy.
Dokumenty do pobrania:
- Załącznik nr 1 i 2
- Załącznik nr 3 Obwody odśnieżania
- Załącznik nr 4 wzor_umowy
- Zapytanie ofertowe Odśnieżanie dróg w sezonie zimowym 20242025