• Znajdujesz się tutaj:

Zapytanie ofertowe – Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025

Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E  

Wójt Gminy Miłki, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na: ”Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025”.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.). Zamówienie udzielane w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Miłki nr 15/2021 z dnia 11.02.2021 roku.

Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025

Sposób realizacji usługi :

  1. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaj sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca.
  2. Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piachem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia.
  3. Należności za wykonanie usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczanie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
  4. Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaju sprzętu.
  5. Ciągnik z pługiem dwustronnym – 0,8;
  6. Cięgnik z pługiem jednostronnym – 0,7;
  7. Samochód z pługiem – 1,0;
  8. Ciągnik z pługiem i piaskarką – 1,0;
  9. Ciągnik z piaskarką – 0,8;
  10. Równiarka – 1,0;
  11. Ładowarka, fadroma – 1,0;
  12. Nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 – 1,0;
  • Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15.04.2025 r.
  • Zamówienie będzie realizowane w częściach I-III. Szczegółowy podział na części w załączeniu.

W ofercie prosimy o podanie proponowanej podstawowej ceny ofertowej za 1 m-g (brutto) odśnieżania, ceny 1t piasku do usuwania śliskości oraz podanie nr Obwodu odśnieżania (części zamówienia), który oferent zobowiązuje się odśnieżać. Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Zimowe utrzymanie dróg.”

Termin i miejsce złożenia oferty:

Oferty należy składać w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godz. 10:00. Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego Urząd Gminy w miłkach, ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.

Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

Adam Szymański- tel. 874211060 wew. 59, pok. nr 112 w godz. od 7:00 do 15:00.

Załączniki:

  1. Wzór oferty.
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  3. Szczegółowy podział na części.
  4. Projekt umowy.

Dokumenty do pobrania:

 

Dodaj do zakładek Link.