• Znajdujesz się tutaj:

Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki

Wójt Gminy Miłki ogłasza nabór na zastępstwo

na stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Miłki

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa, proszone są o składanie swoich aplikacji do Urzędu Gminy w Miłkach, w terminie do 30.06.2023 r. do godz. 9:00

Forma zatrudnienia:

  1. Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia lipiec 2023 r.
  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat;
  2. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 KP.

W ramach informacji przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:

Wymaganie niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe;
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Prawo jazdy kategorii B;
  6. Umiejętność obsługi komputera.

Zakres zadań wymaganych na stanowisku:

  1. Planowanie i ustalania kosztów budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych
  2. Prowadzenie spraw zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych;
  3. Prowadzenie spraw związanych z właściwym oznakowaniem dróg oraz utrzymaniem
    w należytym stanie znaków drogowych;
  4. Zarządzenie siecią dróg gminnych;
  5. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego, drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia;
  6. Organizowanie i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych;
  7. Przyjmowanie wniosków dotyczących lokalizacji w pasie drogowym dróg gminnych obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową, naliczanie, egzekwowanie i rozliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz za umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, wydawanie zezwoleń;
  8. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych;
  9. Prowadzenie i nadzór bieżącego utrzymania, remontów i eksploatacji dróg, ulic, placów gminnych , itp.
  10. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zamykaniem i obsługą cmentarzy komunalnych oraz wojennych;
  11. Nadzór nad pracownikami gospodarczymi;
  12. Zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw;
  13. Energia elektryczna, usługi dystrybucyjne mienia gminnego;
  14. Nadzór nad remontami budynków stanowiących mienie gminne.

 

 

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny;
  1. życiorys (CV);
  2. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  1. kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  3. inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. oświadczenie kandydata, że nie  był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  7. klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
  8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych, (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 530).

 

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.

 

Miłki, 20.06.2023 r.

ogłoszenie na zastępstwo (1) UG Milki 06_2023

Dodaj do zakładek Link.